czwartek, 27 grudnia 2012

mój wybawca . . .

Pomyślałam o nim przypadkowo, leżał sobie gdzieś na dnie koszyczka z "próbkami" i cierpliwie czekał na swoją kolej...nawet kiedyś chciałam go oddać swojej woźnej...ale coś mnie powstrzymywało!
i tak oto ta gratisowa próbka o pojemności 100 ml uratowała moje ręce:D 
żadne masła, balsamy, oleje nie pomagały!!!
nic...trochę ostatnimi czasy przesadzałam z peelingami, jednak podejrzewam jednego niemieckiego winowajcę, który mi tak wysuszył ręce - a przede wszystkim okolice łokci i miejsca gdzie zgina się ręka!
brrrr strasznie swędziało i skóra się sypała;/ już miałam nakupić specyfików w superpharm, kiedy sobie o nim przypomniałam,
przedstawiam państwu:

VICHY Nutriextra Krem do ciała - 100ml



Typ skóry : Do skóry normalnej i suchej

Działanie : Działanie w najgłębszej warstwie naskórka aby zapewnić komfort skórze przez 2 dni. Potwierdzone klinicznie

Rezultat : Dzięki połączeniu aktywnych składników nawilżająco-odżywczych zapewni skórze 2 dni pełnego komfortu, nawet po kąpieli*. * Test samooceny w grupie 50 osób.


Zapach: Kwiatowa i lekka podstawa zapachu zapewnia mu świeżość podczas kontaktu ze skórą, przemieniając rutynę pielęgnacyjną w chwilę przyjemności.
Przyjemny i jednocześnie dyskretny zapach nie przeszkadza w codziennym stosowaniu perfum.

Kompleks uznanych składników aktywnych (gliceryna, olejek macadamia, masło shea) + Hydrovance (pochodna mocznika) - wygładza nierówności ułatwiające wniknięcie składników aktywnych + Woda Termalna z Vichy - koi, wzmacnia i regeneruje.

Hydrovance - nawilżający patent Vichy ostatniej generacji. Hydrovance ułatwia wchłanianie i wygładza nierówności skóry, które hamują przenikanie substancji aktywnych.

Masło shea - ilość zawartych w nim kwasów tłuszczowych jest zbliżona do tego w skórze, dzięki czemu masło zapewnia odpowiednie powinowactwo i gwarantujenatychmiastowy efekt działania z ochroną bariery skóry.

Olej macadamia - olej z orzechów macademia (macadamia ternifolia) to suchy, bezwonny olej, który bardzo łatwo wnika w skórę pozostawiając ją miękką, satynową w dotyku i nietłustą powłokę. Olej ten dostarcza skórze niezbędne kwasy tłuszczowe (kwas linolowy i kwas alfa-linolenowy) potrzebne dla jej nawilżenia.

Gliceryna - substancja silnie pochłaniającą wilgoć, od dawna znana z właściwości nawilżających. W sposób naturalny zwiększa poziom nawilżenia skóry i zapewnia jego utrzymanie w czasie.
Pojemność : Tubka - 100ml

kocham, kocham, kocham! chociaż sama go nie kupiłam, tylko dostałam w zestawie to następne opakowanie na pewno zakupię! po pierwszym użyciu ulżył mojej skórze - wszystkie suche miejsca dosłownie ZNIKNĘŁY!  na pewno polecę koleżance w pracy, która też ma problemy z suchą skórą!
Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz