środa, 19 grudnia 2012

Milka, milka, milka....czyli o słodkim testowaniu słów kilka!


aaaa jeszcza jedna paczka do mnie dotarła - nie wierzyłam, że JĄ DOSTANĘ!!!!gdyż w tym roku nie zakwalifikowałam się ani razu do testowania produktów...
mówię tutaj o ...
paczce ambasadorki ze strony www.streetcom.pl 

jest to portal, który co jakiś czas organizuje kampanie z produktami do wypróbowania - chętni testerzy wypełniają co jakiś czas ankiety, które  są dostępne na kontach użytkowników no i potem "szczęśliwcy", którzy się kwalifikują do testów otrzymują całkiem słodkie paczki. Ostatnio zdarzyło mi się otrzymać paczkę chyba ponad rok temu  - żele axe dla mężczyzn;] więc za wiele do roboty nie miałam...tylko rozdawałam i opowiadałam:) aaaaa przed  samymi świętami taka niespodzianka -a ja oczywiście na wiecznej diecie...


 a w niej - cztery paki ciastek firmy Milka : Milka XL Cookies, Milka ChocoMoo, Milka ChocoBiscuit i Milka ChocoLilaStix....mmmmm....
cała akcja testowania polega na tym, żeby dzielić się ze znajomymi i spisywać rozmowy z nimi na temat tych produktów...zazwyczaj dostawałam małe opakowania, którymi łatwo można było obdarować kogoś - w tym przypadku jest trudniej...

ale jak widzicie XL Cookies już testowałam -  razem z rodzicami - wieczorem;] są pyszne - takie ogromne pieguskiii a kawałki czekolady - no idealnie rozpływają się w ustach! szkoda, że w środku jest tylko 8 ciasteczek:D  
także przed świętami zabieram jedno pudełko do pracy....o kolejne brat dopomina się już do akademika...no i będzie po słodkich testach:)
jeżeli ktoś jeszcze nie jest zapisany na stronie streetcom.pl to polecam!
Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz