sobota, 26 stycznia 2013

Podkłady Ives Rocher w roli głównej

Witajcie! Tak jak w tytule postu, dziś chciałabym się podzielić moimi przemyśleniami na temat kosmetyków   Ives Rocher - a konkretnie na temat podkładów marki



  • Pierszwszy z lewej: Couleurs Nature 

 Opis producenta

Skóra nieskazitelna przez 14 godzin. Z zawartością utrwalających fitopigmentów
Płynna konsystencja, która nie brudzi ubrań, łatwo się rozprowadza i pozostawia skórę nieskazitelną od rana do wieczora.        


Składniki pochodzenia roślinnego: Wyciąg z soi, woda bławatkowa, witamina E, mangiferyna. Fitopigmenty to pigmenty mineralne otoczone roślinnym wyciągiem z soi. Idealnie się dopasowują do fosfolipidów skóry i zapewniają doskonałe połączenie podkładu ze skórą. Dzięki temu podkład doskonale się utrzymuje


                                                                              Moja opinia: 
Pierwszy podkład, który mogę polecić osobie o podobnym typie cery do mojej: wrażliwa, widoczne przebarwienia i rozszerzone pory, świecąca w strefie T. Dotychczasowe podkłady, których próbowałam spływały dość szybko z twarzy. Zawsze miałam wrażenie ze mam na twarzy "maskę", nie mówiąc już o tym, że wysyp pryszczy był murowany. Podkład nr 1 dobrze maskuje moje niedoskonałości  ale skłamałbym twierdząc  że jest w tym doskonały. Niestety przebarwienia "prześwitują" odrobinę przez podkład [ ale może się czepiam?:) ]. Mam bardzo jasną karnację, odcień którego używam  to Beige 200,ale  w porównaniu do podkładu Nr 2( o którym zaraz będzie mowa) ma mniej naturalną barwę. Podkład rzeczywiście długo się utrzymuje, nie spływa z buzi ale z tymi 14 godzinami to lekka przesada:)  Podkład nie zatyka porów, jest nieperfumowany i łatwo się rozprowadza. Opakowanie 30 ml za ok 42-45 zł ( już dokładnie nie pamiętam). 

  • Pure Light  - podkład rozświetlający                                                                                                                                                   

 Opis producenta

  -Ujednolica cerę.
  -Dotlenia skórę, rozświetlając ją.

Składnik aktywny: Wyciąg z ryżu: dodaje blasku. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z ryżu, woda z bławatka, wyciąg z soi, witamina E.     

                                                         Moja opinia:    
Cera jest rozświetlona, świeża, krycie porównywalne do podkładu Nr 1, chociaż mam wrażenie że nieco uwidacznia moje rozszerzone pory :( bardzo lubię jego lejąca konsystencję, gdyż dzięki temu przy aplikacji za pomocą dłoni nie naciągam skóry twarzy. Niestety jest perfumowany. Ten podkład również mam w odcieniu Beige 200 ale tak jak pisałam ten podkład ma bardziej naturalny kolor ( o ile można mówić o kolorze w przypadku takiego bledziucha jak ja:) Dość długo się utrzymuje na buzi, również z niej nie spływając.Podkład widoczny za zdjęciu jest tylko próbką, którą dostałam przy zakupie podkładu Nr 3:) Dostępne w sprzedaży opakowanie to 30 ml za ok 50-60 zł  

  • Podkład w pudrze. 
Opis producenta

Cera opalona, promienna, ujednolicona. 
Efekt dla urody: 
Cera jest opalona, ujednolicona, bez niedoskonałości. Podkład daje wyjątkowy efekt, cera jest wygładzona i promienna. Skóra jest chroniona i oddycha, dzięki lekkiej konsystencji pudru. 


                                                         Moja opinia 
Namówiła mnie na niego Pani w sklepie. Na początku bardzo żałowałam, że go kupiłam - krycie praktycznie zerowe.Jest to podkład dla dziewczyn o idealnej cerze.  Polubiłam go jednak za jego szybkie i banalne nakładanie  ( przy pomocy pędzla kabuki) no i za to , że nie trzeba już używać osobno pudru. Najważniejsze jest jednak rozświetlenie buzi. Bardzo nie lubię malować się w sztucznym, łazienkowym świetle ( wstając przez większą część tygodnia o 5 rano trudno o inne światło), ten puder gwarantuje jednolity, bardzo delikatny makijaż W sklepie można się przerazić jego minimalnym rozmiarem, ale uwierzcie starcza na bardzo długo ( kupiłam go w na początku października i mam do teraz, przy użyciu ok 4 razy w tygodniu ). Na pędzel nakładamy odrobinę i rozprowadzamy kolistymi ruchami na twarzy. Podkład długo utrzymuje się na buzi, nie zatyka porów. Dostępne opakowanie 4 g. za 42 zł ( tyle płaciłam, ale był akurat w promocji)Prawdopodobnie skuszę się na drugi słoiczek. Polecam go jednak dla dziewczyn o idealnej cerze lub takim którym nie przeszkadzają ich niedoskonałości, a tak jak ja lubią mieć "coś" na twarzy:)

Każdy z tych podkładów bardzo lubię. Dla mnie pierwsze miejsce ex aequo zajmuje podkład Nr 2 i 3, drugie miejsce podkład Nr 1. 

Pozdrawiam D. 


                                                                                              


1 komentarz: