sobota, 12 stycznia 2013

każdy ma jakiegoś bzika...

...każdy jakieś hobby ma....yyyy słowa piosenki nie bardzo pasują do zdjęcia, które chce Wam pokazać, ale mimo wszystko - proszę o same miłe komentarze:D co ja mogę....dupka moja nie mieści się w rozmiar 38, także bzik - ciuchowy odpada, maluję się raczej rzadko - bo z moimi dzieciaczkami to po paru minutach wszystko mi spływa....książki kupuję i czytam namiętnie, ale o tym napiszę kiedyś tam.. w ferie:) 
a dzisiaj przy okazji porządków noworocznych postanowiłam zrobić zdjęcie mojemu uzależnieniu:

ta dam...


tak przyznaję oficjalnie: Ja, Joanna. . . jestem uzależniona od kupowania żeli pod prysznic...

Pozdrawiam ;]

ps. przynajmniej na tym uzależnieniu nie zbankrutuję!!! szkoda, ze mam jeszcze inne...ale ta kolekcja jest najbardziej pokaźna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz