poniedziałek, 29 lipca 2013

moje letnie zapaszki....


wiadomo, każda z nas ma swoich sezonowych ulubieńców...a jak nie sezonowych to nawet życiowych :) ja w sumie takiego swojego zapachu NA CAŁE ŻYCIE jeszcze nie odkryłam, parę razy myślałam, że to ten...:)  dzisiaj chciałabym Wam przedstawić zapachy lata 2013:) od dokładnie 5 dni cieszę się urlopem, także mam nadzieję, że wreszcie zbiorę się w sobie i zacznę tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć :)

zapachów lubię sporo ... jednaże oto moi obecni faworyci :)


- Calvin Klein IN2U - 150 ml - ... jakoś w czerwcu czy maju były super promocje CK na stronie empika...a, że miałam kupon na 50 zł...to żal było nie wziąć :) od pierwszego PSIKNIĘCIA się zakochałam i obecnie to mój faworyt:) używam go każdego dnia....zapach ma wyjątkowo letni, świeży i przyjemny! 
Nuta zapachowa: różowy grejfrut, bergamotka, czerowna porzeczka, cukrowa orchidea, biały kaktus, ambra, czerwony ced - świetne połączenie! naprawdę je uwielbiam, szkoda tylko, że hmmm po krótkim czasie już go nie czuję i muszę go użyć kolejny raz:) ale tam...lato jednak jest raz w roku!!!!


DKNY be Delicious, woda perfumowana - też używam go bardzo często! jak chcę jakieś odmiany...małej! to bardzo popularny zapach, dlatego nikomu nie trzeba go reklamować! idealne połączenie zapachu zielonego jabłka z nutą egzotycznych kwiatów i zmysłowym aromatem drzewnym. Lubię po niego sięgać, szczególnie weekendowo…nie wiem sama dlaczegoJ


- Moschino, Love Love – niestety mam już go końcóweczkę L ale jest ze mną od grudnia…od czasu do czasu go używam, gdyż nie chcę, żeby się skończyłJ  świeży, seksowny, poprawiający humor zapach dosyć długo utrzymujący się na ciele  - zawsze modnyJ  na każdą porę roku…

Dwie buteleczki do torebeczki 

- FM 98 , odpowiednik MEXX woman –  wierny i idealny odpowiednik słynnego mexxa … również często używam go w ciągu dnia, kiedy chcę się odświeżyć J nawet stwierdziłyśmy z koleżanką kiedyś w Douglasie, ze pachnie lepiej niż orginał!!!

- Yves Rocher, Smoothie – woda toaletowa Mango – Marakuja – ta malutka słodka buteleczka, w której kryje się słodki, świeży i apetycznie pachnący zapach, który zawsze staram się mieć pod ręką!!!! Uwielbiam się nim odświeżać w ciągu dnia!

Te dwie wody używam naprzemiennie….po prostu zazwyczaj jadąc autem i grzebiąc w torebce ta która zostaje wyciągnięta losowo ma szczęście być psikana;)

Miłego NAJGORĘTSZEGO podobno popołudnia tego lata!!!

Pozdrawiam A.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz