wtorek, 9 lipca 2013

bardzo udane zakupy z ButiqueUK


ech po moim oszczędzaniu, musiałam trochę wydać - to zrozumiałe, szczególnie, że narazie wakacji BRAK - dyżur wakacyjny Naszego przedszkola daje nam w kość...ech...jesteśmy totalnie zmasakrowane!!! w sumie dzieci też, nie są chętne do żadnej współpracy - nie ma się im co dziwić...ale post nie o moich żalach!

od dawna chorowałam na parę rzeczy z elfa i W7, tak popularnych w internetowym świecie, że wreszcie moje ręce zaklikały KUP TO !!!!  generalnie zakochałam się w taniej wersji cieni NUDES! dlatego tylko przy okazji wpadły inne rzeczy !w sumie pierwszy raz tak w 1000% jestem zadowolona z zakupów, a oto co kupiłam...same znane wam rzeczy:


Wypiekany róż do policzków Studio, Studio Baked Blush (6g), 18,75 zł
Puder Mozaika Africa 8g, 14, 75 zł
Rozświetlacz High Lights Complexion Highlighter (12ml), 10,49 zł
Cienie do powiek Naked Nudes Eyeshadow Pallet (1,4g x 4), 13,59zł
Kremowy błyszczyk do ust z SPF 15 Super Glossy Lip Shine SPF 15 (10g), 5,9 zł



na chwilę obecną moim numerem 1 jest wypiekany róż - używam go od momentu rozpakowania KAŻDEGO DNIA! jest delikatny, rozświetla i odświeża cerę! nadaje taki promienny wygląd - absoultnie nie jakiś tam chamski....dobrze, ze wreszcie odważyłam się go kupić! zawsze jakoś bałam się tych wypiekanych kosmetyków, myślałam, że będą za intensywne dla mnie! ale jest naprawdę świetny!



innych rzeczy jeszcze nie używałam, no może raz rozświetlacza...ale ogólnie do pracy obecnie nie maluje oczu...bo i tak wszystko ze mnie spływa!!!!!!
polecam ButiqueUK !!!!!!!!! szybka dostawa do paczkomatów no i każdy kosmetyk zabezpieczony!!!!

Pozdrawiam Stokrotka A.

ps. niestety wczoraj znalazłam swoje idealne buty z firmy Tommy Hilfiger ... cóż... do najtańszych nie należało, ale mam je! idealne koturny...co co...były przecenione;PP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz