sobota, 13 lipca 2013

"malutkie" zakupostki z annacosmetik.pl

oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z promogji darmowej wysyłki w sklepie internerowym


namówiłam jeszcze koleżankę, której syn tak jak ja jest wielbicielem żeli pod prysznic i kwota powyżej 40 zł to był pikuś:)
oto co zakupiliśmy...


moja część:



ech tym razem nie kupiłam ani jednego żelu pod prysznic, ale wiadomo...leczę się z uzależnień;PP 
moje zakupy są nadzwyczaj letnie, kolorowe i można powiedzieć młodzieżowe:)



Hautschmeichelndes Waschpeeling - 12,5o zł, żel myjący i peeling dwa w jednym do cery młodej. Przepięknie pachnie malinami; 150 ml


Verwöhnende Pflege, 12,50zł  Krem Balea o zapachu kokosa orzeźwi cerę i nada jej promienny wygląd. Dzięki koktajlowi witaminowemu pozostanie ona nawilżona przez 24 godziny.

Tonik z kwasami owocowym, 9,50 zł, Tonik z naturalnymi kwasami owocowymi dokładnie oczyszcza cerę i sprawia, że staje się gładsza. Głęboko oczyszcza pory skóry. 200 ml



Alverde, korektor w sztyfcie, 11,90 złKremowy korektor w sztyfcie, zakrywający niedoskonałości i zaczerwienienia na twarzy.  Kolor 01 - naturelle

to tyle, malutko...ale trzeba oszczędzać na wakacje:D małe rzeczy a cieszą, oczywiście zdam relację z ich stosowania.../opisy pochodzą ze strony sklepu/
Pozdrawiam sobotnio Stokrotka A.




1 komentarz: