czwartek, 18 kwietnia 2013

Czeko, czeko, czekolada ....

 Jednak tylko kobieta drugiej kobiecie umie poprawić humor w pochmurny poranek :)

oto jakie czekoladowe pyszności otrzymałam od Pani Uli S. z bloga http://polowanienacandy.blogspot.com/


oczywiście, Pani Ula chyba oszalała - bo w konkursie wygrałam JEDEN ŻEL orginal source !!!!! a wysłała mi całą czekoladową rodzinkę:)
wie jak ciężko jest kobiecie na diecie:D:D:D heheh jakieś substytuty czekolady wskazane!!!
a to same moje ulubione zapachy...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

DZIĘKUJE BARDZO PANI ULU ZA TAKI SŁODKI POPRAWIACZ HUMORU !

Pozdrawiam WAS czekoladowo

Stokrotka A.

2 komentarze:

  1. Nie, kochana wygrałaś cały zestaw do testów! Tylko poczta miała problem z ich dostarczeniem :( Ciesze się, że już dotarły

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie MIŁE niespodzianki z liczby pojedyńczej w mnogą:) dziękuję raz jeszcze....a PP cóż...mnie też zawodzi coraz częściej ostatnio....

    OdpowiedzUsuń