czwartek, 18 kwietnia 2013

Bielenda +30 .. mój pierwszy przeciwzmarszczkowiec...

W ramach klubu ofeminin dostałam do przetestowania krem Bielendy Esencja Młodości – Nawilżający krem na pierwsze zmarszczki na dzień 30+ - mój pierwszy prawdziwy krem przeciwzmarszczkowyJ  Chociaż nie skończyłam jeszcze 30 stki, to lepiej zapobiegać niż potem żałować, że się czymś anty nie smarowałam. Hmm w sumie sama na pewno nie wybrałabym Bielendy, tym samym nie poznałabym jej no i ostatecznie nie zakochała w tym kremieJ Najpierw przytoczę parę mądrych informacji wypisanych dla nas przez Koncern kosmetyczny.
BIOTECHNOLOGIA CIEKŁOKRYSTALICZNA 7D 30+ to profesjonalna, niezwykle skuteczna linia kosmetyków przeciwzmarszczkowych nowej generacji, która radykalnie zwalcza wszystkie widoczne oznaki starzenia.
Linia powstała w oparciu o najnowsze osiągnięcie współczesnej technologii –bazę ciekłokrystaliczną zbudowaną na wzór i podobieństwo skóry. Inteligentne formuły przeciwstarzeniowe rewelacyjnie walczą z oznakami upływającego czasu aż na 7 płaszczyznach i gwarantują skórze bardzo dojrzałej spektakularne efekty w redukcji zmarszczek, uaktywnienie mocnych procesów naprawczych oraz ekstremalne nawilżenie. Kosmetyki zostały wzbogacone o najsilniejsze składniki przeciwzmarszczkowe, które wnikają głęboko i osiągają maksymalne stężenie w miejscu działania.
Kremy na bazie ciekłokrystalicznej to kremy idealne, zainspirowane naturalną budową skóry. W odróżnieniu od zwykłych kremów ich struktura jest fizjologicznie zgodna ze strukturą skóry, dzięki czemu składniki aktywne mają ułatwioną penetrację w jej głąb i są natychmiast przez nią absorbowane. Struktura kremu na bazie ciekłokrystalicznej zawiera idealnie kompatybilne ze skórą lipidy membranowe, które wspierają jej naturalną barierę lipidową, zapewniają znaczny i długotrwały wzrost nawilżenia skóry oraz kontrolowane, stopniowe uwalnianie substancji aktywnych, dzięki czemu mogą one działać o wiele skuteczniej niż w zwykłych kremach.


Produkt


Spektakularne efekty nawilżające i wygładzające zapewniają innowacyjne składniki o udowodnionej skuteczności przeciwzmarszczkowej, dobrane indywidualnie do potrzeb skóry mieszanej i wrażliwej 30+.
Krem jest bezpieczny dla skóry wrażliwej. 0% parabenów 0% sztucznych barwników 0% oleju parafinowego 0% PEG. Pojemność: 50 ml

Efekt

EFEKT 7D – spektakularne rezultaty działania kremu aż na 7 płaszczyznach:
1. Wyjątkowa poprawa nawilżenia 92%
2. Pierwsze zmarszczki skutecznie zredukowane 83%
3. Cera idealnie matowa przez cały dzień 79%
4. Skóra wyraźnie jędrniejsza i bardziej elastyczna 96%
5. Gładka cera, zmniejszona widoczność porów 88%
6. Złagodzenie podrażnień i zmian trądzikowych 81%
7.Redukcja efektów fotostarzenia 92%
*Test In Vivo przeprowadzony pod nadzorem dermatologów na grupie 25 kobiet przez okres 4 tygodni.

Stosowanie:

Codziennie rano wmasuj krem w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Krem stanowi doskonałą bazę pod makijaż.

moja opinia:
Krem spełnił moje oczekiwania co do rezultatów wypisanych i producenta i tym samym sprawdził się u mnie ŚWIETNIE! na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie, nie kupiłam kolejnego tylko ze względu na to iż mam inny krem do zużycia:) 
Kremik ma lekką konsystencję, która natychmiast się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej powłoki a delikatny i ładny zapach jest dodatkowym plusem - lubię jednak produkty zapachoweee:) Ma działanie lekko matujące więc tym samym dla mnie jak najbardziej nadaje się pod makijaż. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest dobrze nawilżona, wygładzona, nawet pojedyńcze niedoskonałości jakoś mnie ominęły... nawet jakoś tak myślę, że twarz zyskała taki blask - nie wiem jak to nazwać, ale naprawdę wygląda dobrze:) można powiedzieć, że pory się zmniejszyły, ale nie jakoś spektakularnie - no wszystkiego mieć nie można:) oczywiście co do zmarszczek moich to na razie nie mogę się wypowiedzieć, za bardzo...bo jednak jako takich jeszcze nie mam oprócz tym pod oczami - moje życiowe SZNITY, którym nie pomaga żaden krem:)
obecnie zakupiłam sobie wersję na NOC i też już jestem zadowolona, wiadomo, że cudów nie zdziałą krem za 18 zł...ale dobre nawilżenie, rozjaśnienie i gładką skórę zapewnia :) za rok pomyślimy...nad czymś bardziej przeciwstarzeniowym....

Pozdrawiam z pustym opakowaniem 


 Stokrotka A.

PS. nauczycielki przedszkola łączę się z Wami w bólu w pisaniu tzw cenzurek .... brrrr....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz