piątek, 22 lutego 2013

Niespodzianka od Maybelline - ROCKET VOLUM`EXPRESS ;]

dzisiaj po pracy wracam do domu - a tam obok telefonu czeka na mnie koperta:) hmmm myślę sobie, yyy chyba coś zamówiłam już przez sen, bo w stanie świadomym niczego nie kupowałam na allegro:) ależ jakie miłe było to zakończenie "ferii" po jej otwarciu !!!!!/ Stokrotka D. nie miała ich w ogóle, a ja całe 3 dni / ale cóż, dobrze, że chociaż dzieci mniej miałyśmy:) 

a w kopercie TA DAM :


sasasasasasasa - nie spodziewałam się!!!!

to nowość Maybelline, którą można było wygrać na stronie http://maybellinetrends.pl wypełniając, krótką ankietę:) cud, ze znalazłam się wśród "szczęśliwców" - dodaję, że to moja pierwsza mascara tej firmy:) ciągle chciałam jakaś kupić, ale nie umiałam się zdecydować....mnogość recenzji, rodzajów naprawdę przyprawia o ból głowy!

Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara jest to tusz pogrubiający do rzęs, posiada innowacyjną  elastomerową szczoteczkę Jet - Glide. Rzęsy mają mieć do 8 razy więcej  objętość i to bez żadnych grudek. 
Wow, naprawdę jestem nią zachwycona! dawno nie byłam tak zauroczona tuszem do rzęs - ostatnio tuszem z Sephory - Outrageous Volume Mascara, który daje naprawdę spektakularny efekt sztucznych rzęs - przynajmniej u mnie!

oto efekt 2 warstw / proszę nie patrzeć na moje zmarchy pod oczami - cały dzień z dziećmi naprawdę
je pogłębia;P/





- po lewej ekhm oczywiście przed pomalowaniem, po prawej po 2 nałożeniu 2 warstw!!!
jak na razie użyłam go tylko raz, ale już mogę powiedzieć, że mocny czarny kolor mnie zachwyca! pogrubienie i wydłużenie też jest bez zarzutu! nic nie mogę na razie o czasie utrzymywania się tego efektu, kruszenia czy sklejaniu rzęs:) ale na pewno kiedyś jeszcze o nim wspomnę!

na razie jestem na TAK !!!
miłego piątkowego wieczoru
Pozdrawiam A.

ps. a już w weekend zapraszamy na post Stokrotek prosto z Silesii w Katowicach...


5 komentarzy:

  1. A nie dostałaś maila z informacją o wygranej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, no właśnie nie zauważyłam żadnego maila - teraz po twoim komentarzu odnalazłam go w spamie:)

      Usuń
    2. Często tak jest, że "ważne" dla nas maile lądują w spamie. Ale chociaż miałaś miłą niespodziankę :)

      Usuń
    3. dokładnie!!!idealna niespodzianka na zakończenie "ferii"

      Usuń
  2. Ja też załapałam się do testów, ale jeszcze nie otworzyłam masakry, bo mam dwie w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń