sobota, 22 września 2012

Niespodziankowa paczka z Niemiec ... ;]

W moją ostatnią urlopową sobotę sierpnia spotkała mnie niespodziewana niespodzianka;] 
dostarczono mi do rąk własnych gorącą przesyłkę z DM-u i nie tylko...

w zasadzie, wiedziałam, że niektóre z tych produktów kiedyś dostanę, bo sama je telefonicznie kupowałam;PP ale oprócz moich zachcianek, dostałam parę gratisów;]

teraz widzę, że zapomniałam dodać do mojego zdjęcia maseczki i kapsułki pod oczy z firmy Balea:) no i dodatkowo niektóre produkty były "podwójne", ale się nie zmieściły do zdjęcia;PP

aaaaa i oczywiście czekoladek, cukierasów i kaw niemieckich nie umieściłam na zdjęciu;PP ale po prostu ekhm...już ich fizycznie nie ma ze mną - zostały tylko smakowe wspomnienia:D

ale do rzeczy...



- żele Balea - 60 centów! malinowy, kiwi i melon !!! zapachy są boskie !!! za tę cenę to serio do niczego nie można sie przyczepić:) kocham je od pierwszego powąchania;PP
- odżywka kokosoa Balea - 60 centów - jeszcze nie próbowałam!
- szampon malinowy - Balea - 60 centów - już prawie mi się kończy! cudowny zapach, który długo utrzymuje się na włosach! świetnie oczyszcza włosy - czego wymagać więcej od szamponu?!
- maseczka kokosowa Balea - 60 centów - nie próbowałam
- olejek antycellulitowy Alverde - uwaga 1 euro!!!! ekhm nie wypowiem się za ile ludzie sprzedają go na allegro!!!! czasami 700 % drożej;PP narazie nie używałam:)
- masło do suchej skóry z olejkiem z makadamii - alverde - 200 ml - 2,5 euro - zostawiam sobie na zimę:) narazie nie otwieram - tego się nie spodziewałam w paczce:D
- masło do ciała Balea - malinowe - 200 ml - 2 euro - też niespodzianka;] w ogóle ostatnio jestem uzależniona od zapachu malinowego.... narazie czeka w kolejce!
- antyperspirant Balea - mango wanilia - 1 euro - pisałam już o nim! mój poprawiacz humoru! kocham go!
- olejek do ciała paczula - czarna porzeczka - 100 ml - 2 euro -  Alverde - cudowny specyfik! uzależniona jestem od niego!!!! pięknie wygładza skórę...i liczę po cichu że również i rozstępy! o takim działaniu czytałam w Waszych opiniach

kolorowa ta moja niespodzianka i pięknie pachnąca:) bardzo dziękuję Panu, który dla mnie tę niespodziewaną niespodziewajkę przygotował!!

marcepanowe całuski Wam przesyłam i życzę udanej soboty!
Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz