wtorek, 14 sierpnia 2012

Groupon za 29 zł - a tyle radości...;]

Tak jak w tytule, pewnego cudownego dnia dostałam "grouponową" ofertę na maila z Yves Rocher. Były do wybory dwie opcje: 29 zł warta 60 zł, 45 zł warta 100 zł. Oczywiście od razu zainteresowałam się tym mailem, gdyż uwielbiam kosmetyki YR i czasami wodzona na pokuszenie kolorowej wystawy nie potrafię się powstrzymać. Wchodzę i kupuję!
Parę dni, oferta była do kupienia, wchodziłam, czytałam, upewniałam się, rozmyślałam. Wreszcie w ostatni dzień zakupiłam ja i moja mama. Wreszcie wybrałyśmy się na zakupy, miałam się perfekcyjnie przygotować, żeby nie zmarnować ani jednej złotówki:D jednak spadek koncentracji spowodowany beznadziejną pogodą wybił mnie z rytmu;] ale oto co zakupiłam...


od lewej:
- Peeling Detox - cena regularna 39 zł, ja skorzystałam z książeczki czekowej - 23 zł, jeszcze nie używałam, ale zapach ma ładny no i konsystencję, która łatwo się rozprowadza. A poza tym peelingów nigdy dość:D
- Trzy żele pod prysznic: Kawa, Pomarańcza, Migdał - uwielbiam zapachy tych żeli - cena z książeczki czekowej - 3 za 17,8 zł - jak można było ich nie kupić?!
- Mgiełka samoopalająca - cena 21 - zbliża się wielkimi ślub Stokrotki D. także trzeba jakoś się pokolorować...a pogoda ostatnio nie rozpieszcza....w sumie nie lubię samoopalaczy, ale mam nadzieję, że ta forma i zapach kosmetyku przypadnie mi do gustu
- Tonik nawilżający z serii Hydra Vegetal - gratis 
- Żel - krem intensywnie nawilżający 24 h Hydra Vegetal - cena regularna 39 zł - książeczka czekowa - 25 zł, krem ma fajną konsystencję, łatwo się wchłania i super nawilża! narazie jestem z niego zadowolona
- żelik Kwiaty cytrusów - gratis
wynik końcowy - 89 zł ;] także musiałam dopłacić 29 zł...
aaaa gratis dostałam jeszcze wodę toaletową z edycji limitowanej  Smoothie - Ananas i Kokos - 100 ml

ekhm, no dobra miałam o tym nie pisać, przejęta tymi zakupami grouponowymi tak się zamotałam, że jak Pani nabiła wszystko na kasę karty nie umiałam znaleźć:D 
oczywiście była tam gdzie zawsze...
także teraz zakaz kupowania...
Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz