sobota, 21 grudnia 2013

instagramowy mixior:)

WRESZCIE TROSZECZKĘ ODPOCZNIEMY:) naładujemy akumulatory i zaszalejemy...pomijam fakt, że Pani Dyr stwierdziła, ze tyle wolnego....powinnyśmy już sprawozdania pisac itp...ale nie nie nie...w tym szczególnym czasieZERO GADANIA o pracy i obowiązkach! leżenie, tv, przytulanie całowanie i na Szymonka oczekiwanie:) 
parę wspomnień z najgorętszego okresu w tym roku...


- Jankee Candle za 1,17 zł....nie polecam...zapach zabijający i na dodatek wosk brudzący kominek...szkoda nawet tej złotówki!
- babeczka pocieszająca:)
- dynia SIŁ DODAJĄCA:) przeczytałam w encyklopedii zdrowia google.com
- herbatka w przeziębieniowe wieczory z cytrynką NAJLEPSZA!
- oczywiście zaraz po Latte...
- prezent od Stokrotki D. na URODZINY! dacie wiarę, ja już zapomniałam, że je miałam! a tam w środku takie cuda!!! Żelik, mydełko i kremik - a to wszystko z Loccitane!!!!!

- solenizanci 25 listopada -  misiaczki:)
- wiadomo...promocja na znak.com.pl
- zaginione bransoletki z shiny boxaaaa
- rozgrzewająca herbatka!!!! polecam: herbatka malinowa, soczek malinowy, 3 goździki, parę żurawinek, cytrynka i jagody goji:) ekhm...piłam ją w pracy w domu mozna dolać coś MOCNIEJSZEGO:)
- moja pierwsza Bubble tea:)
- Zestaw piernikowy z perfecty...ekhm...mało ten zapach ma wspólnego z piernikiem...chyba ze imbirowym!
- skutki darmowej dostawy....moja pierwsza świeczka...Christmas EVE...polecam


- andrzejkowa wróżba woskowa
- prezent od Mikołaja W. - CK Beauty:)
- piernikowe szaaaaaaaaaaaaaaleństwo w domu i pracy:)
- zestaw z Joanny...żele: szarlotkowy, piernikowy i marcepanowy....mmmmmmmmmmmmm....
- laurka o mojego 6 letniego Dzieciątka:D KOHAM PANIE NAT ŻYCIE:)

udanego odpoczynku....
Pozdrawiam Stokrotka A.


1 komentarz: