niedziela, 16 czerwca 2013

Intensywne serum rewitalizujące ...

Od dawna nie posiadałam zadnego serum...bo wciąż czytałam, studiowałam, które byłoby dla mnie najlepsze!po ostatnim serum z witaminą c z The Body Shop...po moim drogim ideale, trudno było wybrać coś idealnego i tańszego...takiego już na ZAWSZE...hmmm kusi Biochemia, ale nie wiem które mam wybrać:( no i kiedyś tam serum z firmy BIOLIQ było w jakimś boxie, a za sprawą tego głosy o nim pojawiały się coraz częściej...cena na allegro nie zabijała, więc kliknęłam kup teraz i od miesiąca się nim szmaruję:)

tak więc najpierw coś od producenta...

Bioliq to nowa marka dermokosmetyków, których substancje czynne otrzymywane są w wyniku ekstrakcji pozwalającej na skuteczne zachowanie ich unikalnych właściwości.
Podstawą serii Bioliq jest wyciąg z Onopordum acanthium o silnych właściwościach regenerujących. Dzięki temu w naturalny sposób stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie odbudowujące.

WSKAZANIA:
Do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i dekoltu.

WŁAŚCIWOŚCI:
Stymuluje rewitalizacje skóry: aktywnie odżywia, regeneruje i nawilża, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Dzięki obecności składnika aktywnego, wyizolowanego z korzeni tarczycy bajkalskiej, poprawia jędrność i elastyczność, jednocześnie hamując starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, poprzez zwiększenie liczby podziałów komórkowych. Oddziaływując na metabolizm preadipocetów i adipopcytów, znacząco redukuje podwójny podbródek, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.
Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin i minerałów.





pojemność: 30 ml
cena: 15,99 zł - allegro

stosuję serum od nie całego miesiąca....a widać już, że zużycie jest spore...hmmm tak więc, nie wiem czy ja za dużo go nakładam, czy po prostu jest tak mało wydajne:) no na pewno jednej kropli nie używam tylko więcej...szczególnie pod oczy - jakoś tak sobie ubzdurałam, że serio moje "sznity" pod oczami są mniej widoczne i spłycone:) cóż, serum dobrze nawilża - czasami zapomni mi się użyć kremu potem a moja twarz i tak jest dostatecznie nawilżona:) serum dobrze się wchłania, nie zostawiając żadnych śladów tłustych - a delikatny zapach uspokaja, wręcz uzależnia! do tego stopnia, że no jeszcze nei zapomniało mi się ani razu go użyć! po użyciu od razu powoduje napięcie piękne skóry, takie rozjaśnienie, tak więc muszę powiedzieć, ze ja tam widzę efekty:) nawet wydaje mi się, ze takie slady po krostkach na brodzie zostały wygładzone...same pozytywy...
szkoda,że tak szybko się kończy...

ale już w lipcu będę mogła go sobie dokupić:)

Pozdrawiam Stokrotka A.

ps. które serum z Biochemii Urody z witaminą c polecacie?!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię dermokosmetyki Bioliq. Używam od roku i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń