wtorek, 16 października 2012

Jak kupić podróbkę perfum w jednej największych perfumerii...?

PROŚCIZNA....
widać podróbki na allegro to mega PIKUŚ!

 z racji moich urodzin, jedna z koleżanek postanowiła w wielkiej konspiracji zakupić PARFIN - FEST WZIĘTY ZAPACH w jednej z NAJBARDZIEJ POPULARNYCH PERFUMERII NA D. - online...

nic o tym MEGA zamiarze nie wiedziałam, tylko wspomniała coś tam raz,  że allegro ją pierwszy raz zawiodło - przesyłka nie dotarła na czas - oszukiwaczka jedna!

przychodzę do pracy i na biurku torebka! a w niej 100 ml CALVINA KLEINA! MASAKRA, od razu tel w dłoń i dzwonię, żeby ją OKRZYCZEĆ!  niestety jej błogosławiony stan nie pozwalał nam zlanie jej dupska!
otwieram parfin a tam w środku....no opakowanie jest - całkiem podobne, rozklejone - łódka pływała, parfin się leje, myślę - matyldo byle nie przepłaciła za bardzo! ale sumienie mnie gryzło, bo gdyby zapłaciła sporo a wysłali jej z allegro taką podróbkę to żal KASY...po wielkich traumach piszę do niej zatem smsa...

- proszę Cię wystaw temu swojemu sprzedawcy z allegro negatywny komentarz! bo trochę cię oszukał z tym perfumem....
- odpowiedz - ale to nie allegro - kupiłam ten perfum online z D... więc chyba wszystko z nim ok?
- O MAJ GAD - oglądam stronę D. - cena 350 zł a wygląd podróbki, którą mama przyniosła z pracy za 50 zł!
- zadzwoniłam - miałam wyrzuty sumienia, dziołcha zapłaciła 350 zł a ja mam wąty do koloru KORKA!
...od słowa do słowa - wyszło, ze ona zamówiła w ogóle 30 ml...porażka! ale nie odpakowywała perfumu
i nie widziała,że dałą mi 100 ml
- M. zadzwoniła na infolinię tej perfumerii - PANI NIBY STWIERDZIŁA, ZE UWAGA

TE PERFUMY PAKUJĄ PRZECIEŻ TYLKO LUDZIE! RAZ NA 100 PACZEK ZDARZA SIĘ, ŻE KTOŚ PODMIENI ORYGINALNY PERFUM! 

ŻENUJĄCA ODPOWIEDZ JAK NA FIRMĘ Z TAKĄ RENOMĄ I CENAMI!

NIBY MOŻNA WYMIENIĆ! NAWET W SKLEPIE STACJONARNYM!

Z TEGO CO WIEM, NIE DAŁO SIĘ WYMIENIĆ NA INNY PERFUM! PIENIĘDZY TEZ NIE MOGŁA DOSTAĆ SPOWROTEM! ROZMOWA PODOBNO BYŁA NA BARDZO WYSOKIM POZIOMIE I ODPOWIEDZ KOŃCOWA

......TAK CZASAMI SIĘ ZDARZA.....

TAKŻE PERFUMERII NA D...

GDZIE DZISIAJ CHCIAŁAM SOBIE KUPIĆ D... BOXA DZIĘKUJĘ BARDZO!
AVON PRZEBIJA WAS NA ŁEB!
PRZEŻYJĘ BEZ TYCH WASZYCH 2 DARMOWYCH PRÓBEK!


1 komentarz:

  1. 36 year old Mechanical Systems Engineer Benetta Simon, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Netball. Took a trip to Tyre and drives a LeMans. przydatne odnosniki

    OdpowiedzUsuń