poniedziałek, 2 września 2013

sierpniowy mix...


Halo, halo !!! 
już wrzesień - pierwszy dzie w pracy za mną...także przyszedł moment na wspomiienia wakacyjne... tak więc,  jeszcze sierpniowe wyjazdy i miłe chwile...chwile...:(

- no to FRUGO...małe sorbeciki kupione w Biedronce - idealne w czasie momentów słodyczowych:)
- malutki napadzik na cieszyński dm - 439 koron:)
- pyszny smażony filet z pstrąga w Restauracji "Delfin" w Ochabach...lepszego nie jadłam nawet nad morzem:)
- cieszyński DM...ponoć to jego ostatnie dni w tym miejscu:( zostaje gdzieś przeniesiony w okolice Kauflandu...ale nawet nie wiem w którym to kierunku?!
- mmmm zimna kafffka z słodkimi serduszkowymi kostkami lodu:)
- pyszna pizza w Saluto na gliwickim rynku - naprawdę polecam to NASZE tegoroczne wakacyjne odkrycie!
- moje pierwsze małe tam takie zakupki w Loccitane - kremik do rąk
- yyyyyy rozłożone kosmetyki na wakacyjny wyjazd....JAK ZAWSZE zabrałam za DUŻO!

- wakacyjne podróże LUKSJI:)
- kosmetyczki wakacyjne...
- po wielu próbach i wielkich poszukiwaniach odnalazłam...;]
- ta dam...właśnie wyjechałyśmy do MIELNA
- przywitanie z morzem...BIAŁE STOPY:)
- goferosssssssssssssssssss najpyszniejszy na świecie!!! marzy NAM się własna budka;PP
- ekhm...tacy tam przyjaciele powrotnej podróży z Mielna...;] 
- szaleństwo owocowej nocy...;] zdrowo też jadłam:)

nawet nie zauważyłam, kiedy to STOKROTKOM stuknął już roczek...;] 
mam nadzieję, że D. się troszeczkę rozkręci pisaninowo...gdyż nie wróciła po wakacjach do pracy, więc ma więcej czasu NARAZIE na inne pasje:)

Pozdrawiam wszystkie czytające nas dziewczynki
Stokrotka A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz