piątek, 24 maja 2013

Wszyscy napadli na Rossmana . . . napadłam i Ja... ;]

oj zaniedbałam BLOGA, zaniedbałam...ale nie przypuszczałam, ze MAJ tak szybko mi zleci....a dodatkowo, że tyle pracy będę mieć...no i sił dodatkowo brak!
pisane, przygotowywanie ŚWIĘTA RODZINY, ciągłe próby, robienie prezentów, jakieś pisanie, szkolenia, depresja, rozwrzeszczane dzieciaki.... = sił brak...

tak więc zupełnie nieprzygotowana napadałam na Rossmana...

więc zakupy raczej skromne...

and


także widzicie o ile jestem lżejsza...nie jest tak źle...ale oczywiście puder za ciemny...brrrr brawo za super nieopisane testery...

aaaa no i w CCC - 30 % do niedzieli więc zapraszam....
za niecałe 50 zł ... nabyłam oto takie moje idealne koturny..takie do pracy...

muszę odgruzować pokój, bo czeka mnie weekend z tworzeniem łańcuchów hawajskich...
Pozdrawiam A.

PS. Proszę zagłosujcie na zdjęcie moich Biedronek z ostatniego jesiennego spacerku....może uda nam się zdobyć jakieś fajne nagrody...w sam raz na zakończenie roku!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz